Ортаңғы «Б» тобындағы қорытынды оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 15.05.2019ж
Тәрбиеші: Керибаева М.Т, Данибекова К.Г
Білім беру саласы: Коммуникация, Таным, Шығармашылық ,Әлеуметтік орта
Пән: Сөйлеуді дамыту, Драма, ҚМҰҚ, Сурет салу, Экология негіздері.
Өтпелі тақырып: «Тірі және өлі табиғат»
Тақырыбы: «Бәйшешектің достары»
Мақсаты: Схема бойынша сөйлем құрастыру. Биіктігі бойынша заттарды орналастыру.
1.Тәрбиелік: Табиғатқа қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
2.Дамытушылық: 5-ке дейін тура және кері санауын, қанша? деген сұраққа жауап беруін жетілдіру. Ертегіні сахналау арқылы балалардың тіл байлығын, ой-қиялын дамыта отырып, рөлге кіруін арттыру. Сурет салуға қызығушылықтарын арттыру.
3.Оқыту: Ертегі желісін ретімен орындау және интонацияны дұрыс шығару, негізгі сезімді жеткізе білуді қалыптастыру.Көктемгі өсімдік туралы білімдерін қалыптастыру.
- технологиялар: Денсаулық сақтау,ойындар,жеке тұлғаға бағытталған технологиялар. Ресурстармен қамтамасыз ету: Сандар, гүлдер, схемалар,карточкалар,ақ қағаз,түрлі-түсті бояу,қылқалам,суқұйғыш,майлық,үлгі сурет.
Билингвальдық компонент: қызғалдақ-тюльпан.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
- Ұйымдастырушылық кезең:
Балалар қараңдаршы мына гүлдер ашылмаған.Өйткені, гүлдерді зұлым күштер сиқырлап тастапты.
Не істейміз?(зұлым күштерді көзін құртайық, гүлдерге көмектесейік, көмекке дәрігерді шақырайық)
- Негізгі бөлімі:
-Балалар гүлдерге көмектесетін бір жол бар.Бізге бірнеше тапсырмаларды орындау керек.
1-тапсырма: Жұмбақ жасыру:
Осы гүлдің отаны –
Қазақтың кең даласы
Көктемде дала құлпырып
Қып - қызыл болар қарашы.
(қызғалдақ )
2-тапсырма: «Гүлдерді санап бер» (тура және кері санау)
3-тапсырма: «Гүлдерді биіктігі бойынша орналастыр» (ең биік,биік,аласа,төмен,өте төмен)
Сергіту сәті: «Қызғалдақ гүлі»
Гүлдеріміз қызғалдақ
Ашылды әдемі-ақ.
Желмен бірге шайқалып,
Мұрынға жақын апарып,
Бір иіскейік тамсана
Хош иісі тамаша!
4-тапсырма: «Схема бойынша сөйлем құрастыр» (Гүл,күн,су)
5-тапсырма: Гүл туралы ертегі сахналау.
6-тапсырма:Қызғалдақ гүлін суреттеу.
Балаларды мадақтау.
- Қорытынды: -Қандай гүл туралы әңгімеледік?
–Бүгін сендерге не ұнады?
-Қандай тапсырмаларды орындадық?
-Қандай ертегіні сахналадық?
|