ІІ-ші кіші «Б» тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Күні: 14.05.2018 ж.
Тәрбиеші: Керибаева М.Т.
Білім беру саласы: «Коммуникация», «Таным»
Пән: Көркем әдебиет», ҚМҰҚ, құрастыру
Тақырып: Ертегіге саяхат
Мақсаты: Таныс ертегіні сахналау дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Орыс халық ертегілеріне қызығушылық танытуды арттыру.
Дамытушылық: Сөйлеу, ойлау, есте сақтау, әртістік қабілеттерін дамыту.
Білімділік: Оқиғаны эмоциалды түрде қабылдау; таныс кейіпкерлердің рөлін өзіндік орындау; екі затты ені бойынша салыстыруды жетілдіру; геометриялық пішіндерді (дөңгелек, үшбұрыш, шаршы) тану және атау; кеңістікті бағдарлау (жоғары- төмен) қағаз бетінде қорытында жасай алуын дағдаландыру.
Педагогиялық технологиялар: Денсаулық сақтау, ойындар, жеке тұспалдау, Кьюзинер таяқшалары, КТ технологиялары.
Ресурстармен қамтамасыз ету: «Үйшік» ертегісінің кейіпкерлер бетперделері, ағаштар, үйшік, обручтар, көл, сиқырлы сандық, карточкалар жұмбақтармен, кейіпкерлердің суреттері кішкентай, музыка, Кьюзинер таяқшалары.
Билингвалдық компонент: үйшік-домик, тышқан-мышка, бақа-лягушка,
сандық-сундучок, терезе-окно.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1.Ұйымдастырушылық кезеңі: Бүгін күн ерекше, біз ертегі әлеміне саяхатқа барамыз, бірақ орман арқылы ертегіге жетеміз.(Музыка әуені естіледі, балалар тәрбиешімен жолмен барады).
2.Негізгі бөлім: -Қараңдар, балалар, үңгір. Ол сиқырлы! Соның ішімен өтейік, төмпешіктер алдарыңда пайда болады, (обручтан обручқа секіру).
Музыка әуені естіледі «судың ағысы». Біз қайда келдік? Қалай біз көлден өтеміз, екі көпір-бірі-жуан, бірі –жіңішке, қайсынан өтеміз. Жіңішке көпірден өту қауып, біз жуан көпірден өтеміз. Балалар, орманда таза ауа, қане бәріміз терең дем алайық!
Алдарынан ағаш көрінеді, жанында сандықша тұр.
-Бұл сандықша жай емес, бұл сиқырлы сандықша. Бұны ашу үшін сиқырлы сөздер айту керек.
-Сандықша, сандықша, ашыл,
Ішінде не бар, бізге көрсет! (Балалар гүлденген алаңқайға отырады).
Сандықтың ішінен жұмбақ шешілген сайын аңдардың бетперде-бас киімі, балалар аңдардың жүрісін қимылмен келтіреді. (Балалар орындықтың жанында тұрып орындайды). Музыка арқылы аңдардың жүріс-қимылы
көрсетіледі.
Жұмбақтар: -Мысықтан қорқады,
- астына тығылады. (Тышқан)
-Дұрыс, тышқан.
Тышқан қандай дыбыс шығарады? (пи-пи-пи).
- тышқан болады.... (Тышқанның бас киімін кигізеді).
-Өзі секіреді, ауызымен тіпті аулайды.
Бірақ оған түседі масамен шыбын. (Бақа).
-Бақа қалай секіреді, көрсетейік.
-Көленкесінен қорқып безектейді.
Ал оның баласын «көжек» дейді. (Қоян)
-Енді қоянша секірейік.
-Орманда тұрады, өзі бір қу,
- жері айғай да шу. (Түлкі)
-Қу түлкіні көрсетіңдер!
Ауызы бейнешалғы орақ,
Шөп емес, бірақ малды орады. (Қасқыр)
-Қасқырды көрсетейік, қандай зулым!
-Жазда қыдырады,
Қыста тынығады. (Аю).
-Міне, ертегі кейіпкерлер! Кім айтады, бұлар қай ертегіден екенін.
-Дұрыс, «Үйшік» ертегісінен.
-Жарайсыңдар, балалар!
Алақанды біз соғамыз,
Кел бізге ертегі. Қалғандарың көрерменсіңдер.
Музыка естіледі. Ертегіні сахналау, ертегі қойылымы.
Саусақ жаттығуы: «Үйшік»
-Тук, тук, балғамен! (жұдырықты жудырыққа соғады)
Жаңа үй достар қояды!
Төбесі үлкен- міне қандай (қолдарын жоғары көтереді).
Үлкен терезе-
Міне қандай (қолдарын кең жаяды).
Күні бойы үй салады (жұдырық-жұдырыққа)
Үй салу тіпті ғажап.
Қонақтарды шақырады (қолын бұлғап шақырады)
Көңілді үйде қызық болады! (алақандарын соғады).
Дидактикалық ойын: «Үйшік тұрғызуға көмектес».
Кьюзинер таяқшалары арқылы қағаз бетінде үйшік құрастырады (карточкалар 2 түр күрделенген).
Мақсаты: заттарды көлем және түсі бойынша жайғастыру.
Дидактикалық ойын: «Аңдарға жайғасуға көмектес»
Мақсаты: кеңістікті бағдарлай білу, заттарды түсі және көлемі бойынша келтіруін дағдыландыру.
-Бір апта да өткен жоқ,
Шаруа бітті. Үй салынды,
Үй үлкен және ғажап,
Іші таза, жарық, сүйкімді.
Достар бірге тұруда.
-Жарайсыңдар, балалар!
-Балалар, енді балабақшаға оралу керек,
3. Қорытынды:
-Балалар, біз қайда бардық?
- Сиқырлы орманда нелерді кездестірдік?
-Қандай ертегінің қойылымын тамашаладық?
|