Суббота, 27.04.2024, 18:06
Приветствую Вас Гость | RSS

ГККП "Ясли-сад №40"

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2018 » Май » 14 » Білім беру саласы: «Коммуникация», «Таным» Пән: Көркем әдебиет», ҚМҰҚ, құрастыру Тақырып: Ертегіге саяхат Мақсаты: Таныс ертегіні сахналау
12:26
Білім беру саласы: «Коммуникация», «Таным» Пән: Көркем әдебиет», ҚМҰҚ, құрастыру Тақырып: Ертегіге саяхат Мақсаты: Таныс ертегіні сахналау

ІІ-ші кіші «Б» тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Күні: 14.05.2018 ж.

Тәрбиеші: Керибаева М.Т.

Білім беру саласы: «Коммуникация», «Таным»

Пән: Көркем әдебиет», ҚМҰҚ, құрастыру

Тақырып: Ертегіге саяхат

Мақсаты: Таныс ертегіні сахналау дағдысын қалыптастыру.

Тәрбиелік: Орыс халық ертегілеріне қызығушылық танытуды арттыру.

Дамытушылық: Сөйлеу, ойлау, есте сақтау, әртістік қабілеттерін дамыту.

Білімділік: Оқиғаны эмоциалды түрде қабылдау; таныс кейіпкерлердің рөлін өзіндік орындау; екі затты ені бойынша салыстыруды жетілдіру; геометриялық пішіндерді (дөңгелек, үшбұрыш, шаршы) тану және атау; кеңістікті бағдарлау (жоғары- төмен) қағаз бетінде қорытында жасай алуын дағдаландыру.

Педагогиялық технологиялар: Денсаулық сақтау, ойындар, жеке тұспалдау, Кьюзинер таяқшалары, КТ технологиялары.

Ресурстармен қамтамасыз ету: «Үйшік» ертегісінің кейіпкерлер бетперделері, ағаштар, үйшік, обручтар, көл, сиқырлы сандық, карточкалар жұмбақтармен, кейіпкерлердің суреттері кішкентай, музыка, Кьюзинер таяқшалары.

Билингвалдық компонент: үйшік-домик, тышқан-мышка, бақа-лягушка,

сандық-сундучок, терезе-окно.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:

1.Ұйымдастырушылық кезеңі: Бүгін күн ерекше, біз ертегі әлеміне саяхатқа барамыз, бірақ орман арқылы ертегіге жетеміз.(Музыка әуені естіледі, балалар тәрбиешімен жолмен барады).

2.Негізгі бөлім: -Қараңдар, балалар, үңгір. Ол сиқырлы! Соның ішімен өтейік, төмпешіктер алдарыңда пайда болады, (обручтан обручқа секіру).

Музыка әуені естіледі «судың ағысы». Біз қайда келдік? Қалай біз көлден өтеміз, екі көпір-бірі-жуан, бірі –жіңішке, қайсынан өтеміз. Жіңішке көпірден өту қауып, біз жуан көпірден өтеміз. Балалар, орманда таза ауа, қане бәріміз терең дем алайық!

Алдарынан ағаш көрінеді, жанында сандықша тұр.

-Бұл сандықша жай емес, бұл сиқырлы сандықша. Бұны ашу үшін сиқырлы сөздер айту керек.

-Сандықша, сандықша, ашыл,

Ішінде не бар, бізге көрсет! (Балалар гүлденген алаңқайға отырады).

Сандықтың ішінен жұмбақ шешілген сайын аңдардың бетперде-бас киімі, балалар аңдардың жүрісін қимылмен келтіреді. (Балалар орындықтың жанында тұрып орындайды). Музыка арқылы аңдардың жүріс-қимылы

көрсетіледі.

Жұмбақтар: -Мысықтан қорқады,

  • астына тығылады. (Тышқан)

-Дұрыс, тышқан.

Тышқан қандай дыбыс шығарады? (пи-пи-пи).

  • тышқан болады.... (Тышқанның бас киімін кигізеді).

-Өзі секіреді, ауызымен тіпті аулайды.

Бірақ оған түседі масамен шыбын. (Бақа).

-Бақа қалай секіреді, көрсетейік.

-Көленкесінен қорқып безектейді.

Ал оның баласын «көжек» дейді. (Қоян)

-Енді қоянша секірейік.

-Орманда тұрады, өзі бір қу,

  • жері айғай да шу. (Түлкі)

-Қу түлкіні көрсетіңдер!

Ауызы бейнешалғы орақ,

Шөп емес, бірақ малды орады. (Қасқыр)

-Қасқырды көрсетейік, қандай зулым!

 

-Жазда қыдырады,

Қыста тынығады. (Аю).

-Міне, ертегі кейіпкерлер! Кім айтады, бұлар қай ертегіден екенін.

-Дұрыс, «Үйшік» ертегісінен.

-Жарайсыңдар, балалар!

Алақанды біз соғамыз,

Кел бізге ертегі. Қалғандарың көрерменсіңдер.

Музыка естіледі. Ертегіні сахналау, ертегі қойылымы.

Саусақ жаттығуы: «Үйшік»

-Тук, тук, балғамен! (жұдырықты жудырыққа соғады)

Жаңа үй достар қояды!

Төбесі үлкен- міне қандай (қолдарын жоғары көтереді).

Үлкен терезе-

Міне қандай (қолдарын кең жаяды).

Күні бойы үй салады (жұдырық-жұдырыққа)

Үй салу тіпті ғажап.

Қонақтарды шақырады (қолын бұлғап шақырады)

Көңілді үйде қызық болады! (алақандарын соғады).

Дидактикалық ойын: «Үйшік тұрғызуға көмектес».

Кьюзинер таяқшалары арқылы қағаз бетінде үйшік құрастырады (карточкалар 2 түр күрделенген).

Мақсаты: заттарды көлем және түсі бойынша жайғастыру.

Дидактикалық ойын: «Аңдарға жайғасуға көмектес»

Мақсаты: кеңістікті бағдарлай білу, заттарды түсі және көлемі бойынша келтіруін дағдыландыру.

-Бір апта да өткен жоқ,

Шаруа бітті. Үй салынды,

Үй үлкен және ғажап,

Іші таза, жарық, сүйкімді.

Достар бірге тұруда.

-Жарайсыңдар, балалар!

-Балалар, енді балабақшаға оралу керек,

3. Қорытынды:

-Балалар, біз қайда бардық?

- Сиқырлы орманда нелерді кездестірдік?

-Қандай ертегінің қойылымын тамашаладық?

 

Просмотров: 630 | Добавил: Anubis | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Май 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz