ІІ-ші кіші «Б» тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Күні: 12.04.2018 ж.
Тәрбиеші: Керибаева М.Т.
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта», «Таным», «Шығармашылық»
Пән: «Экология негіздері», «Қоршаған ортамен танысу», ҚМҰҚ, «Құрастыру», «Музыка».
Өтпелі тақырып: Бір отбасындай
Тақырып: Көктемгі орманға саяхат
Мақсаты: Тәрбиелік: Қарапайым жүріс-тұрыс ережелерін қабылдау; өзара түсінушілік қалыптастыру; бір-біріне қамқор, көмек көрсете алуын жетілдіру.
Дамытушылық: Қарапайым ұжымдық жұмыс құрастыруға бейімдеу; шығармашылық дағдыларын кеңейту; балалардың сөйлеуін жақсарту; сөйлеу, ойлау, есте сақтау, қызығушылық, байқау, визуалды қабылдауды дамыту.
Білімділік: Жабайы жануарлар туралы білімдерін қалыптастыру; олардың қимылын келтіруге жетілдіру. Заттарға назар аудару мүмкіндігін арттыру; кеңістік бағдарлау даму ортасы: ойын арқылы объектілер арасындағы қарапайым байланыстарды жалпылама бекітуге мүмкіндігін толықтыру.
Педагогиялық технологиялар: денсаулық сақтау, ойындар, Воскобовичтың даму ойындары, жеке тұспалдаю технологиялары.
Ресурстармен қамтамасыз ету : жабайы жануарлардың суреті, алаңқай, коврограф, игровизор, қуыршақ Маша, маркер, билеттер.
Билингвалдық компонент: саяхат-путешествие, жабайы жануарлар-дикие животные, апаң-берлога, ің-нора, ұя-гнездо, ағаштың қуысы-дупло, тапанша-пистолет.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1.Ұйымдастырушылық кезеңі:
-Біздің Отанымыз қалай аталады?
-Қай қалада біз тұрамыз?
-Балалар, біздің балабақшамыз қалай аталады?
-Балалар, мен сендерге үзінді мультфильмнен көруге ұсынамын.
-Машенькамен не болды? –(Ол аю екеуі ұрысып қалды.)
-Оларды қалай татуластырамыз?
-Балалар, Машеньканы іздеуге шығамыз ба?
- Машеньканы табу үшін, бізге ертегі орманға бару керек.
-Немен орманға барамыз?
2.Негізгі бөлім: -Орманға пойызбен барамыз! Менде билеттер бар, мұқият билетке қараңдар. (Әр баладан сұрау, билетте қандай сурет?) (дөңгелек, үшбұрыш, шаршы).
-Енді сендер вагонда өз орындарына отыруларың керек, билеттегі сурет бойынша. (Паровоздың дауысы).
Тәрбиеші: Кеттік!
-Чух-чух-чух!
-Келдік!
1 тапсырма:
-Балалар, орманда әртүрлі жануарлар бар, қазір біздер қандай жануарларды кездестірер екенбіз?
-Көрейік.
-Аягөз, сен қандай аңды көрсетесін?
1. Қоянның жүрісін көрсету. (қоянның қимылын жасау)
-Махаббат, сен қандай аңды көрсетесін?
2.Түлкіні көрсету.(түлкінің қимылын, жүрісін жасау)
-Әділ, сен қандай аңды көрсетесін?
3.Аюды көрсету. (аюдың жүрісін жасау).
- жануарлар Қазақстанда кездеседі.
-Балалар, жан-жақтарына қараңдар, Машенька көрінеді ме?
-Жоқ.
-Балалар, орманда не істеуге болмайды?
-Жарайсыңдар, балалар! Әрі қарай жылжиық. Қараңдар, алдымыздан не көріңді?
-Балалар, біз қазір дидактикалық ойын ойнаймыз: «Не қайда отыр?»
-Балалар, мүмкін, Маша ағашта отыр?
–Қайда екен Маша?
Құс қайда отыр?
-Ағашта.
Қоян қайда тығылып қалды?
-Ағаштың артына.
Тышқан қайда отыр?
-Ағаштың түбінде.
Қоңжық қайда отыр?
-Ағаштың жанында.
-Жарайсыңдар, балалар!
-Ойынды ойнадық, бірақ Машенька көріңбейді ғой әлі. Не істейміз? Әрі қарай жылжиық.
Тыныс алу жаттығу: Дұрыс терең мұрынмен тыныс алып, айтайық.
-Ау-Маша! –Ау-Маша!- Ау-Маша!
-Балалар, орманда тұратын жануарларды қалай атайды?
-Жабайы жануарлар деп атайды.
-Бар адамдардың, жануарлардың өздерінің үйлері бар. Үйлері қалай аталады, білесіңдер ме? Оны ойын арқылы білетін боламыз.
Дидактикалық ойын: Не қайда тұрады?
-Ағаштағы құстың үй қалай аталады?
-Ұя.
-Қоянның үй қалай аталады?
-Ін.
Тиіннің үй қалай аталады?
-Ағаштың қуысы.
-Қасқырдың үй қалай аталады?
-Қасқырдың апаңы.
-Аюдың үй қалай аталады?
-Апаң.
-Мына үйшікте Маша бар шығар?
-Ол қайда болды?
-Ау-Маша! –Ау-Маша!
Сергіту сәті:
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
Тапсырма: -Балалар: бізге өзеннен өту керек, көпірден өткенде абайлаңдар.
-Ұлдар қыздарға көмектеседі, қолдарынан ұстап.
-Міне көпірден өттік.
-Балалар, біздің саяхатымыз әрі қарай жалғасуда, кәне көздерімізді жұмайық, мен сиқырлы сөздер айтамын:
-1,2,3,4,5,6.
Аспанда ай шықты,
Кім айға дейін жетет,
Ол қалауына бірақ жетеді.
Тапсырма: -Қараңдар, алаңқай!
Алаңқайды көктемнің гүлдерімен , құстармен, көбелектермен құрастырайық.
-Жарайсыңдар, балалар! . -Тамаша! Жарайсыңдар, балалар! Маша көрінеді ме? –Ау-Маша!
Мультфильмның үзіндісі-Машеньканы балалар кездестіреді.
-Би.
-Балалар, Машенька аман – сау оралды, енді оған ойнайтын ойыншықтарын көрсетейік.
Дактикалық ойын: «Машеньканың сүйікті ойыншықтары»
-Машенька қандай ойыншықтармен ойнайды?
-Балалар, енді бізге балабақшаға оралу керек.
Вагонға билет бойынша отырамыз, кетеміз.
-Маша, сендермен достасқысы келеді, өзімізбен бірге алып кетеміз бе?
-Машаның, өте риза сендерге дайындаған сыйлықтары бар екен.
Тәрбиеші: Кеттік! (Паровоздың дауысы).
-Чух-чух-чух!
-Келдік!
-Міне, біз балабақшадамыз. Қандай керемет!
-Балалар, Машаның сендерге тәтті сыйлықтары бар екен.
-Рахмет, Маша!
3.Қорытынды: -Біз қайда бардық?
-Кімге көмектестік?
-Қалай көмектетік? |