Вторник, 07.05.2024, 07:17
Приветствую Вас Гость | RSS

ГККП "Ясли-сад №40"

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2018 » Май » 23 » Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі Конспект организованной учебной деятельности в средней группе Өткізу күні/Дата
19:47
Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі Конспект организованной учебной деятельности в средней группе Өткізу күні/Дата

Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Конспект организованной учебной деятельности в средней группе

Өткізу күні/Дата проведения:4.05.2018

Тәрбиеші/Воспитатель: Шаймерден А.Б

Білім беру саласы/Образовательная область: Таным .Жаратылыстану .Әлеумет.Шығармашылық .Аппликация

Тақырыбы/Тема: : «Қоянның үйшігі »

Мақсаттары/Цели:

1.Тәрбиелік – воспитательная: Қоршаған ортаны сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу. Табиғаттың бір бөлігі-жануарларды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу.

2.Дамытушылық – развивающая: Ертегі ,әңгіме кейіпкерлеріне ,оқиғаларға жаңашырлық білдіру:Кейіпкерлермен тақпақтардың мазмұның ,ырғақты ойындарды қайталауды эмоцианы қабылдау.Көктем белгілерін әңгімелей отырып, ерекшеліктерімен әрі қарай таныстыру.Жұмбақтарды шешу.

3.Оқыту – обучающая: Балалардың үй жануарлары және олардың төлдері , жабайы жануарлар туралы,өздеріне таныс жануарлардың сыртқы ерекшеліктері туралы білімдерін бекіту;заттардың орналасу,олардың арасында арақашықтың сақталу заңдылығы ;Балаларды жалпы композиция құрастыруға үйрету;белгілі ретпен түрлі пішінді қағаз бетіне заттарды орналастырады;ұқыпты жұмыс жасай алады желімнің қалдықтарын сүртүге майлықты пайдаланады.

Оқыту әдістемесі: Методические приемы: Ойын мотивациясы, коммуникативті ойын,балаларға сұрақ, көркем сөз, тыныс-алу жаттығулары , мадақтау, топтық жұмыс.

Дидактикалық материал. Дидактический материал: презентация:, музыкалық сүйемелдеу, топтық жұмыс

Сөздік жұмыс: қоян-заяц, әтеш-петух,аю-медведь,түлкі лиса

 

  1. Ұйымдастырушылық кезеңі

Қонақтармен амандасуды ұсынамын

«Здравствуйте»Сәлеметсізбе Hello

Балалар жартылай шеңберге тұрады

Приветствие на английском языке

Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.Ал сендер жұмбақтың шешімін тауып көріңдер.

Қар мұз еріп, су көбейіп,

Сай салаға толады.

Бүршік жарып, жарық ашып,

Гүл бәйшешек басады.

Бөбектерім айтыңдаршы.

Бұл қай кезде болады?

 

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Көктем мезгілінде неше ай бар?

Қанекей осы айларды кім атап бере алады? наурыз,сәуір,мамыр.

Ал орысша қалай болады?

Көктемде қаңдай ерекшеліктер болады?

1бала: көктемде қар ериді

2бала:көктемде күн жылиды,

3бала:ағаштар бүршік жарады,

4бала: құстар жылы жақтан ұшып келеді

5бала:жерде гүлдер, шөптер өседі

Ал көктемде ең ерекше құбылыс ол не?

Дұрыс айтасыңдар күннің көзі.

Балалар біздің күннің көзін бұлттар жауып тастапты.Қанекей бұлттарға қатты үрлейікші ,күннің көзін бұлттардан босатайық.

Міне біздің күннің көзімізде жарқырады.

Балалар естідіңдерме біреу жылап жатқан сияқты.Бұл не екен? Слайд 1.қоян.

Дұрыс балалар қояннан сұрап көрейік .Қоян сен неге жылап жатсың?

Қоян.видео.

Тәрбиеші:Ой қиын болыпты Қоян сен жылама.Балалар қоян өте аққөңіл ал түлкі қаңдай?

сен жылама біз саған балалармен көмектесеміз.Балалар қалай ойлайсыңдар қоянға кім көмектесе алады? Дауыс шығады ит .

2.Негізгі бөлім/ Основная часть:

Бұл ненің дауысы? Балалар мүмкін бізге ит көмектеседі.гаф-гаф .Ит бізге көмектесші қояның үйшігін түлкі тартып алды

Ит:Егерде менің тапсырмамды орындап шықсандар сонда ғана мен түлкіні қуып шығамын .

Балалар ендеше иттің тапсырмасын орындап шығайық.

Дидактикалық ойын: «Төлдерін тап»

Шарты: Үй жануарларының суреті тұрады, қасына төлдерін тауып қойып қасына сызу керек , атын атау

Балалар суретте не көріп тұрсыңдар?дұрыс үй жануарлары

Ит-күшік

Сиыр-бұзау

Жылқы-құлын

Ит:Өте жақсы балалар тапсырмамды жақсы орындадыңдар.Ал енді мен түлкіні үйшіктен қуып көрейін.

Балалар қу түлкі кетпей жатыр екен .Ит бізге көмектесе алмады.Кім бізге тағы көмектеседі?

Слайд 2 аюАю .Балалар дұрыс аюда көктем мезгілінде оянады.Ендеше аюдан көмек сұрап көрейік . Аю бізге көмектесесіңба? түлкі қояның үйшігін тартып алды

Аю:Көмектесемін егерде менің тапсырмамды орындасаңдар?

Балалар аюдың тапсырмасың орындаймызба?

Дидактикалық ойын: «үйін тап» карфографпен жұмыс

Аю-медведь –берлоге апан

Лиса-түлкі-в норе інде

Сова-жапалақ –дупло ағаштың шұңғырында

Мышка-тышқан-в норке

Слайд Аюдың даусы.Жарайсыңдар балалар тапсырмамды жақсы орындадыңдар.Ал енді мен түлкіні үйшіктен қуып шығайын.

Балалар түлкі ешкімнен қорқар емес.

Слайд Қоян:Балалар енді мен не істеймін маған ешкім көмектесе алмай жатыр,қоян қатты жылайды

Тәрбиеші:Қоян сен жылама көңіліңді түсірме

Әтештің даусы. әтеш –петух Балалар мүмкін бізге әтеш көмектеседі.Әтеш сен бізге көмектесе аласыңба? Түлкі қоянның үйшігін тартып алды

Әтеш:Әрине көмектесем балалар менімен бірге сергіту сәтін орындаңдар ,кішкіне демалып күш жинап алайық.Содан кейін міндетті түрде мен түлкіні қуып шығамын.

Сергіту сәті ағылшын тілінде.

Жақсы билейді екенсіңдер.Жарайсыңдар балалар .Әтеш түлкіні үйшіктен қуып шықты.Балалар көрдіңдерме бір біріне көмектесу керек,бір-біріне жақсылық жасау керек.Балалар енді түлкі үйсіз қалды.бірақ түлкі енді олай жасамайды ол өзінің қателігін түсінді.Балалар бәріміз дос болу керекбіз сондықтан түлкіге көмектесейік оған үй жасап берейік.

А теперь ребята подойдите к столам.На столах перед вами лежит листочек.Это прямоугольник.

Қауіпсіздік техникасы Технику безопасности

1.Жұмыс істегенде тек өз үстелінде отыруға міндеттісің

2. Қайшының қиятын бөлігінен ұстауға болмайды

3. Қолыңдағы қайшымен жүгіруге болмайды

4. қолындағы қайшымен жолдасыңның қасына баруға болмайды

5. Қайшының жүзін үстел үстінде өзіңнен әрі қаратып құлап кетпейтіндей берік қою керек

6. Жұмыс аяқталғанда жұмыс орнын тазалап , жинастыру қажет

Как вы думаете что мы должны сделать чтобы получился квадрат?должны сложить пополам и разрезать по линии сгиба.

И сколько квадрата у нас получилось.

А что мы должны сделать чтобы получилась крыша? Разрезать его по диагоналу

Тогда у нас получится крыша

Балалармен жеке жұмыс жүргізеді

Балалар түлкіге қаңдай әдемі үй жапстырдыңдар.Түлкіні үйшікке шақырыңдар .Балалар түлкіден сұраңдар шы , ұнады ма, оған оның жаңа баспанасы.

3.Қортынды бөлім:

Вот видите, какое доброе и хорошее дело мы сделали, поселили лису жить в новую избушку

Она очень довольна и говорит вам вежливое слово «спасибо».И лисичка хочет угостить вкусными конфетами.

- Дети, как вы думаете, вас можно назвать добрыми, заботливыми и отзывчивыми?

Легко или трудно вам было работать сегодня на занятии?

Что больше всего вам понравилось на занятии? Молодцы

 

 

 

 

Просмотров: 620 | Добавил: Anubis | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Май 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz